2011. szeptember 12., hétfő

Yamaha YZF R6 2008 - A magas fordulatszám függőknek

címkék: yamaha yzf r6 sportmotor sportmotorok képek motoros videók  motor motorok 






Yamaha YZF R6 2008 Műszaki adatok


Motor

folyadékhűtésű, 4 ütemű, 16 szelepes, 4 hengeres soros motor, DOHC,
Hengerűrtartalom: 599 cm3
Furat x löket: 67 x 42,5 mm
Sűrítési arány: 12,8:1
Max. teljesítmény: 133 LE (99 KW) 14500/min-nál
Max. forgatónyomaték: 68,2 Nm 12000/min-nál
Végsebeség: 257 km/h
Üzemanyag-ellátás: üzemanyagbefecskendezés


Erőátvitel

Kuplung: olajban futó többtárcsás
Váltó: vonóékes, hatsebességes

Szekunder hajtás: O-gyűrűs lánc

Váz, felfüggesztés

Váz: alumínium
Futómű elöl: fordított teleszkópvilla, 41 mm-es belsőcső-átmérővel
Állíthatóság: teljesen állítható
Futómű hátul: központi rugóstag
Állíthatóság: teljesen állítható
Villaszög / utánfutás: 24°/97 mm
Tengelytáv: 1380 mm


Fékek

Fék elöl: 310 mm-es dupla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg


Kerék és gumik

Gumi elöl: 120/70-ZR17
Gumi hátul: 180/55-ZR17


Méretek és tömeg

Ülésmagasság: 850 mm
Tanktérfogat: 17,5 l
Száraz tömeg: 161 kg
Menetkész tömeg: 182 kg




Leírás


Élesebb vonalak, futurisztikus dizájn. A Yamaha YZF R6 továbbra is a 600-as sportmotor kerékpárok legjobbjai között foglal helyet. Lenyűgöző megjelenés, bőséges erőforrás és hihetetlenül magas fordulatszám.Igaz, hogy az R6-os nagyon brutális sportmotor, de ennek ellenére kifejezetten jól irányítható. A motor szinte tökéletesen követi a gáz adagolást, köszönet a versenymotorokban már használt elektronikus gázkarnak (Yamaha Chip Controlled Throttle) és injektoroknak. A fordulatszámból nincs hiány. Ez abból is látszik, hogy 4-5 ezres fordulatig nem hozza a benne rejlő erőt. 6000-től 9000-ig városi közlekedésre már elegendő "izommal" rendelkezik. Azonban aki az összes teljesítményt akarja (127 le), annak el kell mennie 14500-as fordulatig. Azok akik pedig több adrenalinra vágynak felpörgethetik egészen 17500-ig, ahol is az elektronika visszafogja a visító motort. A Yamaha R6-os sportossága ellenére rendkívül kényelmes. A futómű elől-hátul teljes mértékben állítható ami igen hasznos, főleg ha versenypályán használják. Újdonság a rövid titánium ötvözetű kipufogódob, mellyel méltó versenymotor hangzást kapott az R6-os. A Yamaha YZF R6-os nem kezdőknek való.
Kegyetlenül pörgős sportmotor.



Videó










További sportmotorokhoz kattints ide:

A sportmotor turkálóban található sportmotorok

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése