2011. november 24., csütörtök

Kawasaki Ninja 250R 2008 - Több mint egy városi motor !

címkék: kawasaki ninja 250r motor motorok képek motoros videók sportmotor sportmotorok






Kawasaki Ninja 250R Műszaki adatok 2008


Motor

folyadékhűtésű, 4 ütemű, 8 szelepes, 2 hengeres soros motor,
Hengerűrtartalom: 249 cm3
Furat x löket: 62 x 41,2 mm
Sűrítési arány: 11,6:1
Max. teljesítmény: 33 LE (22 KW) 11000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 22 Nm 8200/min-nál
Végsebeség: 170 km/h 
Üzemanyag-ellátás: üzemanyagbefecskendezés 28mm-es torokátmérővel
Olajozás: nedves karteres

Erőátvitel

Váltó: 6 fokozatú
Kuplung: mechanikusan működtetett, olajfürdős, többtárcsás
Primer hajtás: fogaskerekekkel
Szekunder hajtás: O-gyűrűs lánc

Váz, felfüggesztés

Váz: acél hídváz
Futómű elöl: teleszkópvilla, 37 mm-es belsőcső-átmérővel
Futómű hátul: acél zártszelvény lengővilla, központi rugóstag
Villaszög / utánfutás: 64 °/82 mm
Tengelytáv: 1400 mm

Fékek

Fék elöl: 290 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Kerék és gumik

Gumi elöl: 110/70 ZR 17
Gumi hátul: 130/70 ZR 17

Méretek és tömeg

Ülésmagasság: 775 mm
Tanktérfogat: 17 l (Tartalék: 4 l)
Száraz tömeg: 150 kg
Menetkész tömeg: 169 kg



Leírás


A Kawasaki Ninja 250R állítólag városi motornak készült, pedig aki már megülte, az tudja, hogy ennél sokkal többre méltó. Lehet neki húzni a gázt. Sőt! Ezt szereti. Nagy fordulatnál hozza a formáját. 10000-es fordulattól kezd erőteljesen húzni. A kéthengeres 33 lóerős motor igazi sportos élményt nyújt. A karcsú váz és a könnyű súly kombinációja igazi kanyarvadásszá teszi a kis Ninja-t. A futómű ugyan kicsit puhára sikeredett, de ennek ellenére egészen jól követi az utat. A gumiabroncsok inkább a városi közlekedéshez lettek tervezve és ezért a durva bedőléseket nem szeretik. Pályára ajánlott őket lecserélni. A hullámos féktárcsákban a fékek nagyon jól kapaszkodnak és a fékezés könnyedén "adagolható". Az alacsony üléspozíció ergonómiailag jól tervezett, így hosszabb utazáskor is biztosítja a kényelmet. Talán a műszerfal az ami lehetne korszerűbb, ugyanis kicsit idejét múltnak néz ki. Végül is a Kawasakiék elszerénykedték azzal, hogy városi motornak sorolták be ezt a dinamikus és fürge sportgépet.



Videó







További sportmotorokhoz kattints ide:

A sportmotor turkálóban található sportmotorok
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése