2011. október 1., szombat

Ducati 848 EVO 2011 - Erő és szépség - Egy vérbeli Ducati

cimkék: ducati  848 evo ducati motor motorok motoros képek videók sportmotor sportmotorok






Ducati 848 EVO 2011 Műszaki adatok


Motor

folyadékhűtésű, 4 ütemű, 4 szelepes, 2 hengeres L motor, Desmo,
Hengerűrtartalom: 849,4 cm3
Furat x löket: 94 x 61,2 mm
Sűrítési arány: 13,2:1
Max. teljesítmény: 140 LE (103 KW) 10500/min-nál
Max. forgatónyomaték: 97,5 Nm 9750/min-nál
Végsebesség: 262 km/h
Üzemanyag-ellátás: Marelli üzemanyagbefecskendezés
Olajozás: nedves karteres

Erőátvitel

Váltó: 6 fokozatú
Kuplung: hidraulikusan működtetett, olajfürdős, többtárcsás

Váz, felfüggesztés

Váz: acél térhálós csőváz
Futómű elöl: Showa fordított teleszkópvilla, 43 mm-es belsőcső-átmérővel
Állíthatóság: teljesen állítható
Futómű hátul: egyoldali alumínium lengővilla, központi rugóstag
Állíthatóság: teljesen állítható
Rugóút elöl / hátul: 127/120 mm
Villaszög / utánfutás: 65,5°/-
Tengelytáv: 1430 mm

Fékek

Fék elöl: 320 mm-es úszóágyazású dupla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús Brembo féknyereg
Fék hátul: 245 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg

Kerék és gumik

Kerék elöl: 3,50 x 17 könnyűfém ötvözet
Gumi elöl: 120/70 ZR 17
Kerék hátul: 5,50 x 17 könnyűfém ötvözet
Gumi hátul: 180/55 ZR 17

Méretek és tömeg

Ülésmagasság: 830 mm
Tanktérfogat: 15,5 l
Száraz tömeg: 168 kg



Leírás 


A Ducati 848 EVO az elődjéhez viszonyítva, külsőre nem sokat változott. Kinézetre egyértelműen Ducati. A megszokott acélcső váz, a Showa futóművek , a Marchesini kerekek és a jól bevált multifunkcionális műszerfal maradtak a régiek. Az EVO a hagyományos piros szín mellett, matt feketében is megjelent. Belülről viszont a 848-as megizmosodott. 140 lóerőt hoztak ki a teljesítménynövelt Testastretta Evo blokkból. A blokk igen sok változáson esett át. Új hengerfejet, új vezérműtengelyeket és új dugattyút építettek a motorba. Ennek köszönhetően az új 848-as 6 lóerővel erősebb lett. A fékek is komolyabbak lettek a Brembo Monoblock-nak köszönhetően. Ezután már nem maradhatott el a kormánylengés csillapító sem, tehát ezt is megkapta. Mindezen változtatások ellenére az új Ducati súlya pont ugyanannyi mint az elődjéé (168 kg). A 848 EVO jelenleg a legjobb belépő szintű Ducati-nak számít.



Videó









További sportmotorokhoz kattints ide:

A sportmotor turkálóban található sportmotorok

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése