2011. október 1., szombat

Suzuki GSX-R1000 2009 - Pörgősebb, kényelmesebb és hozza a megszokott formáját

címkék: sportmotor sportmotorok képek motoros videók gsxr 1000 gsx r1000 motor suzuki motorok k9







Suzuki GSX-R1000 2009 Műszaki adatok


Motor

folyadékhűtésű, 4 ütemű, 16 szelepes, 4 hengeres DOHC,
Hengerűrtartalom: 999 cm3
Furat x löket: 74,5 x 57,3 mm
Sűrítési arány: 12,8:1Max. teljesítmény: 185 LE (136 KW) 12000/min-nál
Max. forgatónyomaték: 117 Nm 10000/min-nál
Végsebesség: 294 km/h
Üzemanyag-ellátás: üzemanyagbefecskendezés 44mm-es torokátmérővel
Olajozás: nedves karteres

Erőátvitel

Váltó: 6 fokozatú
Kuplung: mechanikusan működtetett, olajfürdős, többtárcsás
Primer hajtás: lánccal
Szekunder hajtás: O-gyűrűs lánc 47/17 áttétellel

Váz, felfüggesztés

Váz: alumínium hídváz
Futómű elöl: fordított teleszkópvilla, 43 mm-es belsőcső-átmérővel
Állíthatóság: teljesen állítható
Futómű hátul: alumínium lengővilla, himbarendszerre szerelt központi rugóstag
Állíthatóság: állítható rugóelőfeszítés és húzófokozat
Villaszög / utánfutás: 66,2°/98 mm
Tengelytáv: 1405 mm

Fékek

integrált fékrendszer
Fék elöl: 310 mm-es úszóágyazású dupla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús Tokico féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg

Kerék és gumik

Kerék elöl: 17
Gumi elöl: 120/70 ZR17M/C
Kerék hátul: 17
Gumi hátul: 190/50 ZR17M/C

Méretek és tömeg

Hossz: 2045 mm
Szélesség: 710 mm
Magasság: 1130 mm
Ülésmagasság: 810 mm
Szabadmagasság: 130 mm
Tanktérfogat: 17,5 l
Menetkész tömeg: 208 kg



Leírás


A Suzuki GSXR 1000-es jelentős változásokon esett át. Mondhatnánk új 1000-es született a Suzukinál. Külsőre nem tűnik fel a nagy változás, hiszen nagyon hasonlít elődjeire. A motor viszont gyökeresen megváltozott. Hat centiméterrel rövidebb lett. A jelenleg használt rövidlöketű motor teljesen új ebben a szériában. Teljesítménye maradt a régi, de az új motornak köszönhetően nagyobb fordulatszámra lehet szert tenni tuningolás esetén. Ez a Suzuki -nak főleg a GP-ben kedvez. További újdonságok a Suzuki -n: új váz "banán" lengőkarral, új kerekek, Showa hátsó rugóstag, monoblock négydugattyús fékek és a bowdenes kuplung. Ezzel az új teremtménnyel a Suzuki közelebb került vetélytársaihoz. Kényelmesebb és kezelhetőbb lett az új ezres generáció. A fékek talán "haraphatnának" jobban, de ennek ellenére az új motor maximális élvezetet nyújt gazdájának. Úgy az utcán, mint a pályán. A Suzuki-ék képességeit ismerve, biztosak lehetünk benne, hogy aki egy GSXR-t vesz magának az egy megbízható és problémamentes izomgéppel köt szoros barátságot.



Videó


 




További sportmotorokhoz kattints ide:
A sportmotor turkálóban található sportmotorok




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése