Triumph Daytona 675 2008 Műszaki adatok
Motor
folyadékhűtésű, 4 ütemű, 4 szelepes, 3 hengeres soros motor, DOHC,
Hengerűrtartalom: 675 cm3
Furat x löket: 74 x 52,3 mm
Sűrítési arány: 12,65:1
Max. teljesítmény: 123 LE (90 KW) 12500/min-nál
Max. forgatónyomaték: 72 Nm 11750/min-nál
Végsebesség: 260 km/h
Üzemanyag-ellátás: üzemanyagbefecskendezés 44mm-es torokátmérővel
Olajozás: nedves karteres
Erőátvitel
Váltó: 6 fokozatú
Kuplung: mechanikusan működtetett, olajfürdős, többtárcsás
Primer hajtás: fogaskerekekkel
Szekunder hajtás: O-gyűrűs lánc
Váz, felfüggesztés
Váz: alumínium hídváz
Futómű elöl: fordított teleszkópvilla, 41 mm-es belsőcső-átmérővel
Futómű hátul: öntött alumínium lengővilla, himbarendszerre szerelt központi rugóstag
Villaszög / utánfutás: 66,5°/87 mm
Tengelytáv: 1392 mm
Fékek
Fék elöl: 308 mm-es dupla tárcsafék, radiális, 4 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 220 mm-es tárcsafék, 1 dugattyús féknyereg
Kerék és gumik
Gumi elöl: 120/70 ZR 17
Gumi hátul: 180/55 ZR 17
Méretek és tömeg
Ülésmagasság: 840 mm
Tanktérfogat: 17,4 l
Menetkész tömeg: 190 kg
Leírás
A Triumph Daytona 675-sel Stuart Wood és szakemberei új kapukat nyitottak meg a sportmotorok világában. Karcsúbb és áramvonalasabb, egyszóval sportosabb külsőt kapott az új 675-ös. Az angoloknak komolyan sikerült a Triumph különleges háromhengeres rövidlöketű motorját felizmolni és versenyképessé tenni a 600-asok és 700-asok körében. Szinte hihetetlen, hogy mit tud ez a különcnek számító háromhengeres. Versenytársaival ellentétben alacsony fordulaton is elegendő forgatónyomatékkal rendelkezik. Nagyon jó a motor erőelosztása. 8000-es fordulattól hihetetlenül elkezd húzni, majd 10000-nél ezt is felülmúlja. 14300-nál azonban az elektronika visszafogja a Daytona -t. A négydugattyús radiális Nissin fékek fékhatást növelő bevonatukkal, tökéletesen végzik a dolgukat. A motor és a váz közötti harmóniát az állítható Kayaba rúgóstag, a fordított Kayaba teleszkópvilla és a Pirelli Dragon Supercorsa Pro gumik is javítják. A kormány, lábtartó és az üléspozíció elhelyezkedése a magasabb embereknek is kényelmes motorozást nyújt. Újdonságnak számít a fordulatszámmérőbe elhelyezett kicsi LCD-s kilométeróra. A fordulatszám mérőtől balra található a sokfunkciós nagyobb LCD kijelző. A Daytona 675-ös az első olyan Triumph, amely ilyen keményen megállja a helyét a versenypályán és az utakon egyaránt.
Videó
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése